Ir para o conteúdo principal Ir para o menu de navegação principal Ir para o rodapé
Revista Práticas Educativas, Memórias e Oralidades
  • Início
  • Atual
  • Arquivos
  • Sobre
    • Sobre a Revista
    • Submissões
    • Equipe Editorial
    • Declaração de Privacidade
    • Documentos
    • Contato
  • Política de ética
  • Notícias
  • Avaliadores
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
  • Indexadores/Bases
  • Template
Buscar
  • Cadastro
  • Acesso

Idioma

  • Português (Brasil)
  • English
  • Español (España)

tamanhoFont

Edição Atual

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informações

  • Para Leitores
  • Para Autores
  • Para Bibliotecários

Enviar Submissão

Enviar Submissão

Desenvolvido por

Open Journal Systems
Palavras-chave

Visita

Contador de visitas

Similary

 

DORA

Signatário DORA


Declaração de São Francisco sobre Avaliação da Pesquisa

preservação

Preservação Digital

Artigos mais lidos
  • The importance of academic tutoring in higher education
    2787
  • How to write a systematic experience report? Methodological contributions
    2676
  • Reflections on empathy and active listening in the school context
    2099
  • Effect of curcumin on wound healing: implications for health education in the SUS
    1810
  • Efeitos clínicos e viabilidade de protocolo de ultrassom e drenagem linfática em pós-operatório de lipedema
    1517
  • Partnership between school and family in the integral education of the child
    1317
  • Psychomotor skills in Education
    1214
  • Training of biology teachers
    1035
  • A look at inclusive education in the PNE 2014-2024
    795
  • Indigenous body struggles: the state of knowledge
    766
  • Capoeira e terreiros: demystifying relations between afro-brazilian cultures at school
    760
  • Contributions from Reggio Emillia: Listening as a practice for the realization of children’s rights
    731
  • Impacts of excessive use of technologies in Education
    717
  • The social role of the school in building a culture of peace
    663
  • Students with special educational needs in School Physical Education: experience reports of a teacher-researcher
    641
  • Memory’s Social Technology: a contribution to preserving the History of Professional and Technological Education
    630
  • Report of internship experience in PIBID: critical reflection from the feelings and observations
    630
  • Considerations about the teacher-student relationship for the learning process in the formal teaching context
    588
  • Pedagogical and emotional support practices developed in Early Childhood Education with children in the grieving process
    574
  • The psychological impacts of bullying in the high school network on LGBT+ students
    564
Revista Práticas Educativas, Memórias e Oralidades
e-ISSN: 2675-519X | Prefixo DOI: 10.47149
Universidade Estadual do Ceará – UECE
Av. Dr. Silas Munguba, 1700 - Campus do Itaperi
Fortaleza - CE, CEP: 60714-242
A Revista Práticas Educativas, Memórias e Oralidades está licenciada com Creative Commons - Atribuição 4.0 Internacional.
Creative Commons License

ISSN: https://portal.issn.org/resource/ISSN/2675-519X#
Baseado no trabalho disponível em https://revistas.uece.br/index.php/revpemo/index.

 

Mais informações sobre o sistema de publicação, a plataforma e o fluxo de publicação do OJS/PKP.