Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 5 No. 10 (2014): HISTORY AND HISTORY TEACHING

Vol. 5 No. 10 (2014): HISTORY AND HISTORY TEACHING

					View Vol. 5 No. 10 (2014): HISTORY AND HISTORY TEACHING
Published: 2015-01-05

ARTIGOS

  • Apresentação

    Valéria Aparecida Alves
    01-07
    • PDF (Português (Brasil))
  • FORMAÇÃO NO CURSO DE HISTÓRIA DA UECE: PERCEPÇÕES DE ESTUDANTES SOBRE O FAZER-SE PROFESSOR

    Fátima Maria Leitão Araújo, Severino Clayton Lourenço da Silva
    08-27
    • PDF (Português (Brasil))
  • ESTÁGIO E FORMAÇÃO INICIAL DO PROFESSOR: REFLEXÕES SOBRE A GRADUAÇÃO EM HISTÓRIA DA UNIVERSIDADE FEDERAL DA FRONTEIRA SUL

    Halferd Carlos Ribeiro Júnior
    28-53
    • PDF (Português (Brasil))
  • OS (DES)USOS DO LIVRO DIDÁTICO DE HISTÓRIA NO COTIDIANO DO ENSINO MÉDIO

    Érika Renata Oliveira Camurça, Isaíde Bandeira da Silva
    54-70
    • PDF (Português (Brasil))
  • ENSINAR HISTÓRIA. ENSINAR A ENSINAR HISTÓRIA TRANSFORMAÇÕES IDENTITÁRIAS

    Maria Heloisa Aguiar da Silva
    71-86
    • PDF (Português (Brasil))
  • O SABER HISTÓRICO E O SABER HISTÓRICO ESCOLAR: A ARTICULAÇÃO TEORIA E PRÁTICA

    Valéria Aparecida Alves
    87-105
    • PDF (Português (Brasil))

tamanhoFont

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Language

  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Italiano
  • Português (Brasil)

Creative Commons License
EMBORNAL - Revista Eletrônica da ANPUH-CE.  ISSN 2177-160X CDD

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.